photo 6_zpsa826434e.png  photo 7_zpsb7103014.png  photo 8_zpsc02011dd.png  photo SZABLONY_zpsb9bb3db3.png  photo 9_zps7ae64d76.png  photo 10_zpsc0d1cdc3.png

środa, 2 kwietnia 2014

Mój chleb




Kilka dni temu postanowiłam upiec chleb. Nie był to pierwszy raz, ale można go zaliczyć do pierwszego razu udanego :) Jeszcze w czasach studenckich piekłam tzn. próbowałam upiec chleb i teraz już wiem, że to była wina niesprawnego piekarnika, że wyszedł zakalec;p 
Ten chleb upiekłam z tego przepisu KLIK. Troszkę go zmodyfikowałam bo nie dodawałam płatków owsianych, wsypałam za to więcej ziaren słonecznika, dyni i siemienia. Wyszedł pyszny. W sumie był to najprostszy przepis jaki udało mi się znaleźć, ale godny polecenia. Zamierzam rozwinąć swój talent w temacie wypieku chleba w domu :)

1 komentarz:

  1. ja jeszcze nigdy chleba nie piekłam, chyba muszę spróbować, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń